PROTECCIÓ CIVIL

Rescaten una embarcació a la deriva a una milla de Cunit

La persona rescatada és un veí del Vendrell que ja es troba en perfecte estat

Salvament Marítim de Tarragona ha demanat aquest matí a les 10.22 h a Protecció Civil de Cunit  la seva intervenció, després de l’alerta rebuda per un banyista sobre una embarcació d’esbarjo que estava anant a la deriva fins a perdre’s de vista.
 
Els voluntaris de Protecció Civil han localitzat l’embarcació prop de les 10.45 h  a més d’una milla de la costa, trobant-se a una sola persona visiblement nerviosa.

La persona rescatada és un veí del Vendrell de 50 anys d’edat. Ha explicat que ha patit una avaria mecànica  i s’ha anat allunyant cada cop més de la platja sense poder fer res. 

L’embarcació ha estat remolcada i un cop a la platja de Cunit,  els voluntaris de Protecció Civil han pogut comprovar que no requeria d’atenció mèdica.  

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local