Foc de matinada

Una persona intoxicada en un incendi al Vendrell

El foc ha afectat un habitatge i els bombers han hagut de desallotjar una trentena de veïns

Un home ha resultat intoxicat aquesta matinada al Vendrell a causa d'un incendi en un habitatge, al carrer Mossèn Jaume Urgell número 2. Els bombers han hagut de desallotjar l'immoble i evacuar una trentena de veïns a dos quarts de quatre de la matinada per evitar més intoxicacions.

Segons informen els bombers a diverses agències, el foc ha començat en una campana extractora de la cuina del segon pis d'un edifici de quatre plantes i ha afectat parcialment l'habitatge, on dormien un matrimoni amb el seu fill. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local