Generalitat de Catalunya. Una delegació de Bombers de Gelida viatja a Colòmbia
Redacció |
Gelida
18-10-2013 20:13
Un equip de bombers del Parc de Gelida van viatjar ahir dijous a Colòmbia per lliurar material de treball a companys de diferents ciutats d’aquell país sud-americà. L’equip, que el componen quatre bombers, romandrà a la zona fins al proper dia 7 de novembre. En aquestes gairebé tres setmanes d’estada a Colòmbia, tenen previst lliurar gairebé 4.000 kg de material; equipament personal i eines en bon estat operatiu i que han quedat fora d’ús per als Bombers de la Generalitat perquè han estat renovades per altres de més modernes.
El projecte solidari Bombers x Colòmbia compta enguany amb l’aportació de material provinent dels Bombers d’Andorra.
Des de l’any 2003, que es va iniciar el projecte, els Bombers del parc de Gelida l’han anat consolidant any rere any. El seu objectiu és gestionar aquest material entre els diferents cossos de bombers colombians.
El comboi va sortir ahir dijous a les 13.00 hores en un vol a Bogotà des de l’aeroport del Prat. El vicecònsol general de Colòmbia a Barcelona, Pedro Felipe Ortiz, i el cap de la Regió d’Emergències Metropolitana Sud dels Bombers de la Generalitat, Joan Rovira, els van acompanyar per fer-ne el comiat abans d’embarcar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!