Ajuntament de Vilafranca. Estudiants dun institut de Bühl participen en un intercanvi amb lIES Milà i Fontanals
Redacció |
Vilafranca del Penedès
21-10-2013 12:53
L’Alcalde de Vilafranca, Pere Regull, acompanyat del regidor de Promoció Econòmica, Joan Manel Montfort, va rebre divendres al matí un grup de joves estudiants de l’institut Windeck-Gymnasium de Bühl, ciutat alemanya agermanada amb Vilafranca, que estan d’intercanvi amb estudiants de l’IES Milà i Fontanals. Aquest intercanvi s’emmarca en les activitats d’intercanvi i de transferència de coneixements entre les ciutats agermanades que promou el Servei de Relacions Internacionals de l’Ajuntament.
L’intercanvi es durà a terme en dues fases. En aquesta primera el grup d’estudiants de Bühl visiten Vilafranca amb la finalitat de conèixer de primera mà la cultura, els costums i el territori, tot allotjant-se a casa dels estudiants vilafranquins i participant en algunes hores lectives a l’institut. Les hores que no vagin a classe s’aprofitaran per a visitar el territori. La segona fase de l’intercanvi es durà a terme el maig de 2014 en què els estudiants vilafranquins es desplaçaran a Bühl.
En el seu parlament de benvinguda, l’Alcalde Pere Regull ha dit que els països europeus “tenim molt en comú i pensem d’una forma similar. Ara Catalunya vol emprendre un camí en solitari però com un nou estat d’Europa. A Europa i amb Europa”. L’Alcalde ha encoratjat els joves alemanys a gaudir del paisatge i la cultura penedesenca durant aquests dies.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



