La Marxa penedesenca pels drets socials tindrà continuïtat

El proper objectiu és una assemblea multitudinària al mes de gener que defineixi noves fites i mobilitzacions

En una assemblea de valoració celebrada la setmana passada a Vilafranca, l'organització de la Marxa penedesenca pels Drets Socials va fer-ne una avaluació molt positiva. La Marxa va suposar un èxit de convocatòria reunint més d'un miler de persones entre l'Arboç i Vilafranca, a més de comptar amb la participació de moltes entitats que no han deixat de mobilitzar-se els darrers anys a les nostres comarques en la lluita pels drets socials. La Marxa, doncs, va servir per demostrar que el territori està implicat amb les diferents lluites i que es pocisiona en la linia de fer canvis estructurals al sistema econòmic i social.

Tot i que durant les properes setmanes s'aniran convocant diversos actes reivindicatius, la propera fita a l'horitzó és una gran assemblea al mes de gener vinent que ha de comptar amb la participació de tots els moviments i organitzacions socials de les comarques, amb la intenció de marcar plegats un full de ruta que defineixi la lluita pels drets socials al Penedès durant els propers temps.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local