NADAL 2013

Dinar de Nadal per als usuaris del menjador solidari de Calafell

Una quinzena persones usuàries d’aquest servei van poder gaudir d’un àpat consistent en un dels plats més típics de Catalunya, l’escudella i carn d’olla

Ajuntament de Calafell. Dinar de Nadal per als usuaris del menjador solidari de Calafell

Ajuntament de Calafell. Dinar de Nadal per als usuaris del menjador solidari de Calafell

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els restaurants de Calafell que formen part del grup “El gust és nostre” i l’Ajuntament de Calafell van oferir, el passat 24 de desembre, un Dinar de Nadal per als usuaris del menjador solidari de Calafell.

Una quinzena persones usuàries d’aquest servei van poder gaudir d’un àpat consistent en un dels plats més típics de Catalunya, l’escudella i carn d’olla, i a més cuinat pels encarregats dels restaurants Come Va, L’Antiga, La Dama Roja, Àncora, Eusebio i A Can Pilis, que formen part d'El Gust és nostre.

El menjador solidari és un servei ofert des de l’Ajuntament de Calafell, i destinat a les persones amb menys recursos del municipi. Tanmateix, durant el període nadalenc el servei queda suspès ja que l’empesa que serveix el dinar fa vacances. És per això que el grup de restauradors d’El Gust és nostre es va oferir a cuinar aquest àpat, per tal que les persones que són usuàries del menjador solidari també poguessin tenir el seu propi Dinar de Nadal. El dinar va ser servit en el mateix menjador de l’Institut Camí de Mar on habitualment es dóna aquest servei, i el cost dels aliments  va anar a càrrec de l’Ajuntament de Calafell.

Així mateix, l’Ajuntament de Calafell ha previst que, per als dies que no hi ha servei de menjador solidari, els usuaris d’aquest servei tinguin un abastiment d’aliments suficients per poder seguir tenint un plat a taula durant les festes de Nadal. En aquest sentit, el passat 24 de desembre, l’Ajuntament de Calafell ja va lliurar lots de productes bàsics d’alimentació per a 350 famílies.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local