Bar CL Les Cabanyes. Centre Lúdic de Les Cabanyes
Redacció |
Vilafranca del Penedès
02-02-2014 09:17
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Els Mossos d’Esquadra de la unitat de seguretat ciutadana de la comissaria de Vilafranca del Penedès van detenir la matinada del dimarts 21 de gener, a la població de Les Cabanyes, un home de 27 anys nacionalitat espanyola i veí de Torrelles de Foix, com a presumpte autor d’un robatori amb força al Centre Lúdic de Les Cabanyes i per un delicte de resistència contra els agents de l’autoritat en el moment de la seva detenció.
Gràcies a la col·laboració ciutadana els agents, durant les tasques de patrullatge preventiu, van ser avisats de la possibilitat de que a l’interior del centre lúdic es podria trobar una persona realitzant un robatori. La ràpida actuació policial va permetre trobar al presumpte autor del robatori sortint encara del lloc dels fets, quan es trobava carregant els objectes sostrets en el seu vehicle, estacionat a prop de l’immoble forçat.
En el moment de la seva detenció, l’home va oferir una forta resistència a l’actuació dels agents, arribant a ferir lleument un d’ells, motiu pel qual també se li ha imputat un delicte de resistència contra els agents de l’autoritat.
La recuperació dels objectes sostrets “in situ” va permetre el seu retorn immediat als legítims propietaris que es van personar en el lloc del robatori.
Les investigacions obertes per fets similars segueixen obertes i no es descarta la seva imputació per més fets delictius de les mateixes característiques.
Davant les proves aportades i els antecedents del detingut, el Jutjat de Primera Instància i instrucció de Vilafranca del Penedès va ordenar el seu ingrés en presó.
En el segon cas, el detingut és un home de 32 anys, marroquí i veí de Vilafranca del Penedès el qual acumula 11 antecedents per robatoris amb força interior vehicle, lesions i robatoris amb violència i intimidació.
En aquesta ocasió ha estat imputat per l’autoria d’un robatori amb força a interior de vehicle realitzat el passat 13 de gener de 2014 cap a les 12 del migdia a Vilafranca del Penedès, quan la propietària va trobar el seu vehicle amb un vidre trencat, regirat el seu interior i d’on havien sostret diversos objectes de valor. A banda dels fets que van originar aquesta detenció, la Unitat d’Investigació de Vilafranca del Penedès ha imputat al detingut 8 robatoris més de les mateixes característiques, juntament amb un robatori amb violència i intimidació denunciat el dia 20 de gener de 2014.
El Jutjat de Primera Instància i instrucció 2 de Vilafranca també va ordenar el seu ingrés a presó.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!