VANDALISME

Enxampen un veí de Calafell com a autor de diversos incendis de mobiliari urbà

La policia local el va trobar cremant dues tanques col.locades al carrer

Des de fa un mes la Policia Local va posar en marxa un dispositiu per tractar d’enxampar l’autor de diversos incendis i actes vandàlics

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La Policia Local de Calafell ha imputat R.R.C, de 20 anys i veí de Calafell, com a autor de diversos incendis de mobiliari urbà al municipi.

Aquest passat cap de setmana, la Policia Local de Calafell va enxampar R.R.C in fraganti, mentre cremava dues tanques del mobiliari urbà. Els agents de la policia van haver de fer ús dels extintors per evitar la propagació de l’incendi mentre esperaven l’arribada d’una dotació de bombers.

Arran d’aquesta actuació, la  Policia Local de Calafell ha instruït diligències penals contra R.R.C per aquests fets, que ha traslladat al Jutjat de Guàrdia.

Des de fa un mes la Policia Local va posar en marxa un dispositiu per tractar d’enxampar l’autor de diversos incendis i actes vandàlics, que es produïen al municipi durant els caps de setmana. Aquest actes consistien en la crema de contenidors d’escombraries i papereres. Com a resultat d’aquesta actuació, la policia va determinar finalment que l’autor dels fets era R.R.C.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local