CARNAVAL 2014

Detingut in fraganti un home per dos robatoris amb força a interior de domicili a Sitges

L’actuació policial dels agents de paisà desplegats pel dispositiu del carnestoltes a Sitges va permetre la detenció del presumpte autor, el qual acumulava deu antecedents

Mossos d'Esquadra. Detingut in fraganti un home per dos robatoris amb força a interior de domicili a Sitges

Mossos d'Esquadra. Detingut in fraganti un home per dos robatoris amb força a interior de domicili a Sitges

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els Mossos d’Esquadra de la Unitat d’investigació i de la Unitat de seguretat ciutadana de la comissaria de Vilanova i la Geltrú van detenir la matinada del 5 de març un home de 19 anys, nacionalitat dominicana i veí de Barcelona per dos presumptes delictes de robatori amb força a interior de domicili i atemptat a agent de l’autoritat.

Els fets van passar cap a les 00:30 hores del passat dimecres 5 de març quan agents de la Unitat d’Investigació, dins el dispositiu de carnestoltes de Sitges, van veure com un home abandonava dues bosses de mà en una parada d’autobús i marxava corrents en sospitar de la presència policial.

Tot seguit els agents van veure que a l’interior de les bosses hi havia nombrosos aparells electrònics i joies, al mateix temps que altres agents van aturar l’home per identificar-lo, moment en el que el presumpte autor va colpejar a un dels agents intentant fugir del lloc.

Finalment l’home va ser detingut per un presumpte robatori i atemptat a un agent de l’autoritat.

Pocs minuts després de produir-se la detenció, els mossos van rebre l’avís que hi havia hagut dos robatoris amb força a interior de domicili a Sitges. Les dues víctimes ho van posar en coneixement dels Mossos, declarant els objectes sostrets.

Els objectes denunciats van coincidir amb els trobats a l’interior de les bosses que portava el presumpte autor dels fets. Entre aquests hi havia ordinadors portàtils, una càmera de vídeo, joies, rellotges i una caixa forta.

En un primer moment el detingut va donar una identitat falsa amb la intenció d’amagar la seva veritable identitat ja que li constava una recerca i detenció policial per delictes de robatori amb violència a interior de domicili.

L’home té antecedents policials per fets similars i va passar a disposició judicial el passat divendres 7 de març. El jutge va decretar el seu ingrés a presó.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local