Avi centenari

El calafellenc Joan Reynals compleix 100 anys

Joan Reynals Dolcet va néixer a Barcelona el dia 3 de març de 1914

Ajuntament de Calafell. El calafellenc Joan Reynals compleix 100 anys

Ajuntament de Calafell. El calafellenc Joan Reynals compleix 100 anys

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El passat divendres, 7 de març, Joan Reynals, veí de Calafell, va rebre la felicitació de l’alcalde de Calafell, Joan Olivella, i la regidora de Benestar Social, Maria Verge, amb motiu de la celebració del seu 100 aniversari.

L’alcalde i la regidora van entregar a Joan Reynals una ceràmica amb motius del municipi i un llibre amb imatges de Calafell.

Joan Reynals Dolcet va néixer a Barcelona el dia  3 de març de 1914. De ben jove es va llicenciar en dret i les seves inquietuds personals el van portar a viatjar a Anglaterra, on va viure uns anys, fins que posteriorment, degut a la guerra, va tornar a Espanya. A la tornada al país va exercir l’advocacia, feina aquesta que compartia amb l’esport, concretament amb l’esquí. Casat i sense fills, actualment viu a Segur de Calafell.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local