EIX. La Societat Econòmica dAmics del País premia la iniciativa educativa de Mediona
Redacció |
Mediona
26-03-2014 10:09
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Les 4 escoles de Mediona (La Fassina, Renaixença, Epiqueia i Roure) van rebre el passat 17 de març el primer premi Fundació LaCaixa de la Societat Econòmica Barcelonesa d'Amics del País, en un acte a l'Ajuntament del municipi.
Amb el projecte “Mediona cap a on anem”, l’escola La Fassina, en nom i representació de les quatre escoles i com a dinamitzadora del treball global posat en marxa des de l’Ajuntament de Mediona, es va presentar al premi, donat que el treball realitzat encaixava perfectament amb l’esperit i la filosofia del premi.
El reconeixement, tal com indiquen les bases, posa en valor la creativitat de l’experiència, la inclusió, l’impacte en la comunitat, la transversalitat d’una acció que va arrencar amb la gent gran del municipi i va ser entomada per les quatre escoles fins arribar a dibuixar un passat, un present i una aspiració de futur per a Mediona.
Va ser un projecte que ha arrelat en el teixit educatiu fomentant la col•laboració entre quatre escoles amb molta personalitat i enriquint els equips docents, l’alumnat i la societat medionenca. A més, la seva projecció s’ha traduït en nous projectes per aquest curs i els propers, així com en activitats globals que acabaran en la edició d’un llibre.
La satisfacció dels agents que han intervingut en el projecte és més que notable tant pel reconeixement com les forces que dóna un impuls com aquest. Al lliurament del premi van assistir representants de les quatre escoles, la Delegada i la Sub-delegada de Barcelona Comarques, una representant de Teleeduca i l’alcalde de Mediona.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!