Venda il.legal

La Guàrdia Civil deté tres persones a Vilanova i intervé falsificacions valorades en més de 100.000 euros

Hi havia pel.lícules, discos, rellotges, perfums i ulleres de sol de marques com Rolex, Ray Ban, Porsche, Dolce & Gabbana, Gucci, Guess i Louis Vuitton

 La Guàrdia Civil ha detingut a Vilanova i la Geltrú tre persones acusades d'un presumpte delictes contra la propietat intel.lectual. Segons fonts de la Guàrdia Civil, s'ha intervingut material falsificat per valor de 112.000 euros.

Segons informa l'agència Europa Press, els agents van detectar un grup de persones que es podien estar dedicant a la distribució de material falsificat a la comarca del Garraf, i va escorcollar un habitatge en què van trobar les falsificacions.

Hi havia 1.568 DVDs i 971 CDs amb les pel·lícules i àlbums més recents, 126 fundes d'ulleres, 28 bosses, dos perfums, 189 rellotges i 95 ulleres falsificades de marques com Rolex, Ray Ban, Porsche, Dolce & Gabbana, Gucci, Guess i Louis Vuitton, i els detinguts, senegalesos, van quedar arrestats per un delicte contra la propietat intel·lectual.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local