Ajuntament de Calafell. Calafell incorpora 5 agents de policia per a la temporada d'estiu
Redacció |
Calafell
24-05-2014 12:32
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest mes de maig s’han incorporat 5 nous agents a la Policia Local de Calafell, en condició d’interins i per un període de sis mesos, amb l’objectiu de reforçar la seguretat al municipi durant la temporada d’estiu.
Els cinc agents estaran en servei a la Policia Local de Calafell fins a meitat de setembre. A més, també s’ha incorporat un altre agent en comissió de serveis, procedent de Torredembarra. Amb aquestes incorporacions, la Policia Local de Calafell compta amb un total de 73 agents.
Cal recordar que, com a municipi turístic i de costa, Calafell té una gran afluència de visitants durant la temporada d’estiu, cosa que fa augmentar considerablement el volum de població, de manera que en moments àlgids fins i tot es pot arribar a les 100.000 persones.
Per a l’equip de govern de l’Ajuntament de Calafell, la seguretat és un dels objectius prioritaris. És per això que s’incideix en l’augment de la presència policial durant l’estiu, per tal de garantir la convivència ciutadana, i al mateix temps donar un servei de proximitat als ciutadans.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!