Ajuntament de Cubelles. El Recapte x Cubelles dóna 1.000 quilos daliments al banc daliments municipal
Redacció |
Cubelles
11-06-2014 22:04
L’entitat Recapte x Cubelles ha donat 1.000 quilos d’aliments al banc d’aliments municipal que seran destinats a les famílies que deixin de percebre l’alimentació a les escoles a través de les beques menjador.
Aquesta quantitat és la va recollir diumenge al passeig de la Marina de Les Salines, coincidint amb la 3a Trobada de vehicles clàssics que enguany va comptar al voltant de 150 vehicles inscrits. En aquesta edició l’organització va fer pagar 1 euro d’inscripció que després es destinarà al Recapte. Durant l’estiu també hi col·laboraran 14 restaurants de Les Salines de Cubelles amb 33 menús saludables que aniran destinats a les famílies que a l’estiu amb l’acabament del curs lectiu deixen de rebre les beques menjador. En molts casos, en aquestes llars quan s’acaba l’ajuda de menjador tenen problemes per mantenir correctament l’alimentació dels seus fills. En el cas de Cubelles, els serveis socials atenen a més d’un centenar de famílies que pateixen aquesta greu situació.
L’entitat Recapte x Cubelles forma part de la Mesa social juntament amb Càritas, la Creu Roja, l’Ajuntament de Cubelles i el Consell Comarcal del Garraf. Un dels projectes que tenen entre mans és l’obertura d’un economat social.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!