FEM BOTIFARRA!

200 persones fan botifarra convocades per l'ANC de Gelida

Es va celebrar en una data molt assenyalada pels nostàlgics de l’antic règim com la de l''alzamiento del 18 de Julio'

ANC de Gelida. 200 persones fan botifarra convocades per l’ANC de Gelida

ANC de Gelida. 200 persones fan botifarra convocades per l’ANC de Gelida

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El passat 18 de juliol, més de 200 persones van participar de l’acte FEM BOTIFARRA! al Centre Cívic L’Escorxador de Gelida  organitzat per l’assemblea territorial de l’Assemblea Nacional Catalana a Gelida. Celebrat en una data tant assenyalada pels nostàlgics de l’antic règim com la de l'"alzamiento del 18 de Julio", i davant de les dificultats que tenim els catalans per votar i decidir el nostre futur com a país, els assistents van gaudir dels parlaments reivindicatius, l’actuació musical dels grups Generació 3 i Els Tormenta, i un sopar popular a la fresca per preparar-se bé pels importants esdeveniments previstos pels propers mesos com la V a la Diada de l’Onze de Setembre i la consulta del 9 de novembre. També va haver-hi una parada per signar pel dret de petició dins de la campanya Signa un vot i venda de marxandatge relacionat amb l’estelada.

Així mateix es van obrir les inscripcions per anar a la manifestació de l'11 de setembre a Barcelona, en autocar des de Gelida al preu de 9 EUR per persona. Aquests tiquets es poden seguir comprant al Local de l’ANC de Gelida (C/ del Sol, 9) durant la reunió setmanal de col·laboradors, tots els dimecres de 20 a 21 hores, i també durant l’obertura puntual dels diumenges de 12 a 14 hores.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local