Ajuntament de Vilafranca. Visita institucional a l'escola Arsenal
Redacció |
Vilafranca del Penedès
15-12-2014 17:36
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Alcalde de Vilafranca, Pere Regull, acompanyat pel regidor d’Ensenyament, Joan Manel Montfort, i el regidor coordinador de l’Àrea de Serveis a les Persones, Ramon Zaballa, ha visitat aquest matí l’edifici dels Trinitaris, al carrer de la Font, 43, on l’Escola Municipal d’Art Arsenal té la seu i on darrerament s’hi ha fet obres de remodelació tant a la planta baixa com a la segona planta. A la planta baixa s’ha pogut obtenir espai per a l’administració i la direcció de l’escola i a la planta segona 3 aules d’informàtica i una aula polivalent.
El director de l’escola, Albert Abella, s’ha mostrat molt satisfet del resultat final perquè és “una millora notable tant per al professorat com per a l’alumnat. S’ha fet una renovació total i estem encantats sobretot veient el futur que s’acosta”. Abella es referia a les obres que està previst que es facin a la primera planta de l’edifici el proper estiu aprofitant l’aturada de vacances, que permetrà acabar els treballs d’ampliació de l’escola.
Per la seva banda, l’Alcalde Pere Regull també es mostrava content per les obres executades. “L’Arsenal és la demostració que, malgrat la crisi, l’Ajuntament inverteix en formació. Molts ajuntaments han hagut de retallar però nosaltres hi hem aportat fort”, afirmava Regull. “Volem una ciutat viva, que es bellugui i que capital de referència en temes de formació. Vilafranca ja ho és en l’àmbit del disseny gràfic i la joieria artística, gràcies a l’Arsenal”, recordava l’alcalde.
L’Escola Municipal d’Art Arsenal acull més de 150 alumnes matriculats en els cursos oficials, al quals s’hi han de sumar uns 500 més que cursen ensenyaments lliures. Destaquen els dos cicles, mitjans i superiors, de Joieria Artística i Disseny Gràfic, pels quals l’Arsenal ha rebut molts premis i reconeixements i és una de les escoles més reconegudes a Catalunya.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!