Ajuntament del Vendrell. El Centre de Formació dAdults estrena un rètol creat pels alumnes de lEscola Municipal dArt Apel·les Fenosa
Redacció |
El Vendrell
19-05-2015 14:19
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Ahir a la tarda, el Centre de Formació d’Adults va celebrar un petit acte de col·locació d’un nou rètol a la façana de l’edifici, que ha estat creat pels alumnes de l’Escola Municipal d’Art Apel·les Fenosa, que ocupen l’edifici annex, a la zona escolar.
Les lletres, de ceràmica, han estat un encàrrec del Centre a l’Escola d’Art i segueixen un estil semblant a les què identifiquen l’Escola, tot i que amb una imatge més rectilínia i sòbria.
Un grup d’alumnes de l’Escola d’Art van enganxar ahir, simbòlicament, les últimes lletres del rètol, amb un gest que va voler exemplificar la col·laboració existent entre aquests dos espais formatius del Vendrell. Després, tant alumnes com professors dels dos centres van compartir un berenar a les aules del Centre de Formació d’Adults.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!