Imatge de la platja de Cambrils. Ajuntament de Cambrils
Redacció |
Sitges
07-07-2015 07:50
Tres agents fora de servei, un de la Policia Local de Sitges, un altre de la Guàrdia Urbana de Lleida i un ARRO de Mossos d’Esquadra, van salvar la vida d’un infant de tres anys a la platja de Cambrils.
Al voltant de les 13 hores, el passat diumenge 5 de juliol, un jove agent d’ARRO del Cos de Mossos d’Esquadra va treure de l’aigua el nen en molt mal estat. S’estava ofegant, no podia respirar i presentava coloració blava a la pell. Un cop a la sorra, va deixar l’infant i va marxar per alertar al servei de vigilància de platges.
Durant el temps que els serveis d’emergències van trigar en arribar al lloc on es trobava el nen, els dos agents de la Policia Local de Sitges i de la Guàrdia Urbana de Lleida van fer les maniobres de reanimació cardiopulmonar. Després de treure sorra, aigua i petxines, van poder reanimar l’infant, aconseguint que comencés a plorar. La mare també va haver de ser atesa per una crisi nerviosa derivada d’aquesta situació.
Posteriorment, es va traslladar el nen a l’Hospital Sant Joan de Déu i el seu estat és estable.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!