Escola Montcau. Ajuntament de Gelida
Redacció |
Gelida
21-07-2015 10:15
Aquesta setmana s’iniciaran les obres d’instal·lació de dues escales d’emergència al CEIP Montcau. Amb l’execució d’aquesta obra, prevista en el pressupost d’inversions d’aquest any 2015, l’Ajuntament de Gelida fa efectiu el seu compromís de continuar millorant els equipaments educatius del municipi i per altra banda, tot i no ser de la seva competència, dota a aquest centre d’uns elements del tot necessaris per a la seguretat de l’escola en cas d’emergència.
La durada prevista d’execució és d’un mes, el compliment d’aquest termini permetria iniciar el curs escolar amb l’obra finalitzada. El cost de les obres és de 90.084,85 €, quantitat assumida íntegrament per l’Ajuntament de Gelida.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!