La Nit solidària del Rotary Club de Vilafranca del Penedès reuneix 300 persones. EIX
Redacció |
Vilafranca del Penedès
02-12-2015 19:53
El passat divendres dia 27 de novembre es va dur a terme la 11a Nit Solidària del Rotary Club de Vilafranca del Penedès, que enguany tenia com a objectiu recollir diners per la restauració de la basílica de Santa Maria.
Un any més aquest esdeveniment va congregar a la Societat La Principal Casal, a quasi 300 persones, entre els que hi havia representants polítics, membres de la societat civil, del sector empresarial i de diferents entitats penedesenques.
Com ja és habitual, la Nit Solidària del Rotary Club de Vilafranca del Penedès va consistir en un sopar , al llarg del qual es va comptar amb un espectacle a càrrec del showman Quim Vila, i d’un sorteig de regals entre els assistents.
Des de el Rotary Club de Vilafranca del Penedès, es vol agrair a totes aquelles persones que han participat en aquesta nit solidària i especialment a les empreses i entitats patrocinadores i col·laboradores.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!