Salvament marítim. Guàrdia Civil
ACN |
Vilanova i la Geltrú
04-04-2016 23:09
Un vaixell de pesca ha enganxat aquest dilluns a la tarda amb la xarxa restes òssies humanes mentre feinejava a set milles de la costa de Vilanova i la Geltrú, segons ha explicat la Guàrdia Civil. En concret, el cos s’ha trobat a uns tretze quilòmetres del Port Olímpic de la capital del Garraf. En adonar-se de la troballa els pescadors han posat els fets en coneixement de les autoritats, que després d’enviar fins al vaixell una dotació del Servei Marítim han traslladat el cos fins al port. Les autoritats judicials han procedit a aixecar el cadàver i ara caldrà esperar als resultats de l’autòpsia per intentar identificar-lo.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



