Accident de trànsit

Tallada la N-340 a l’Arboç en direcció Barcelona per un accident múltiple

S’hi ha vist implicats tres cotxes i un camió que ha quedat travessat a la carretera

La carretera N-340 al seu pas per l’Arboç ha quedat tallada a primera hora d’aquest dimecres en sentit nord després d’un accident múltiple que ha implicat tres cotxes i un camió. El camió ha quedat travessat a la carretera, raó per la qual ha quedat interrompuda la circulació en direcció Barcelona. El desviament es fa per una via lateral a través del poble de Clariana, al municipi de Castellet i la Gornal. La circulació en sentit sud és normal. L’accident s’ha produït a les 07.24 hores, segons ha informat el Servei Català de Trànsit.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local