Foc a la cuina

Un home de 30 anys, intoxicat en l'incendi de casa seva al Vendrell

La policia local del Vendrell es va càrrec del gos del veí, que ha hagut de ser traslladat a l'hospital per inhalació de fums

Un home de 30 anys, intoxicat en l'incendi de casa seva al Vendrell. Policia local El Vendrell

Un home de 30 anys, intoxicat en l'incendi de casa seva al Vendrell. Policia local El Vendrell

Un home de 30 anys ha resultat intoxicat aquest matí al Vendrell a causa d'un incendi a casa seva. Segons han informat els bombers, el foc ha començat al forn i només ha afectat aquest espai de la cuina. Tot i això, el propietari del pis ha hagut de ser traslladat a l'hospital del Vendrell com a conseqüència de la inhalació de fums.

L'incendi ha començat poc després de les 8 del matí en un pis del carrer de les Roquetes, al Vendrell. Fins al lloc de l'incendi s'han traslladat dues dotacions dels bombers i efectius de la policia local del Vendrell, que s'han fet càrrec del gos del ferit, fins que aquest surti de l'hospital.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local