Jaume Aguilar, del Moviment de Renovació Pedagògica, i Montse Conejo, presidenta de FaPac, durant la roda de premsa del 7 de setembre. ACN
ACN |
Barcelona
07-09-2016 13:20
El Marc Unitari de la Comunitat Educativa demana que el Departament d'Ensenyament es posicioni clarament en contra de les revàlides previstes a la LOMCE per a 4t d'ESO i Batxillerat amb un decret. Pel MUCE, la consellera s'escuda en els ''problemes tècnics'' però no demostra una voluntat política en ferm. La comunitat educativa també ha denunciat que el curs començarà amb les beques menjador sense resoldre i amb un canvi de criteris a mitja convocatòria. La reversió de les retallades, amb les substitucions des del primer dia, és també una de les reclamacions que fan els sindicats, les associacions de pares i les associacions d'estudiants que ja estan treballant per a futures mobilitzacions.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!