Nou cas d'agressió a gossos a Calafell amb claus amagats a una salsitxa. Ajuntament de Calafell
Redacció |
Calafell
06-12-2016 12:31
L'Ajuntament de Calafell ha informat aquest migdia d'una nova agressió a gossos a Calafell, amb agulles i claus camuflats a salsitxes. Els Mossos d'Esquadra i la Policia local continuen investigant per localitzar l'autor d'aquests fets, que estan tipificats com a delicte. Els cossos de seguretat recomanen els propietaris de gossos que els tinguin vigilats en tot moment perquè no mengin res que trobin pel carrer. També sol·liciten la col·laboració ciutadana davant de qualsevol moviment sospitós.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!