Dol a Vilanova

Mor Ramon Centaño, històric gestor cultural i ex president del CF Vilanova

Centaño es va convertir en un referent de les festes populars del territori a través de la seva empresa de representació artística

L'històric gestor cultural Ramon Centaño ha mort avui a Vilanova i la Geltrú. Centaño es va convertir en un referent de les festes populars del territori a través de la seva empresa de representació artística des que a principis dels anys 80 va fer-se càrrec de l'empresa de representació artística del seu pare.

Ramon Cetaño és reconegut pel seu caràcter emprenedor i per la seva implicació en la vida social de la seva ciutat, on va presidir en club de futbol.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local