Atemptat

Els Mossos confirmen que tres dels quatre joves que buscaven van ser abatuts a Cambrils

El quart, Younes Abouyaaqoub, encara està en recerca

Els Mossos d'Esquadra han confirmat que tres dels quatre joves que buscaven en relació als atemptats d'aquest dijous a Barcelona i a Cambrils van ser abatuts en aquest segon atemptat. Es tracta de Moussa Oukabir, de 17 anys, de Said Aallaa, de 18, i de Mohamed Hychami, de 24. Encara hi ha un quart jove en recerca, Younes Abouyaaqoub. La policia catalana encara no ha determinat si algun dels tres abatuts és el conductor de la furgoneta que va causar l'atropellament massiu a les Rambles, en el qual van morir 13 persones i un centenar van resultar ferides. Cal recordar que els tres abatuts i dues persones més, que també van morir, viatjaven en un cotxe que es va abalançar sobre un control dels Mossos d'Esquadra a Cambrils. Els agents van perseguir el cotxe fins que va acabar bolcant i després van abatre a trets les cinc persones.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local