Ensurt al centre de Vilanova aquest dissabte per una explosió a l'hostal Can Gatell. Policia local de Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
26-08-2017 22:28
Una explosió a l'hostal Can Gatell ha provocat un gran ensurt al centre de Vilanova i la Geltrú aquest dissabte a la tarda. Segons ha informat la policia local de Vilanova, l'explosió ha estat a causa d'una acumulació de gasos en una de les plantes de l'establiment hoteler. La deflagració ha provocat important danys materials, però no hi ha hagut ferits de consideració.
Fins a l'hostal s'han desplaçat els efectius dels TEDAX dels Mossos d'Esquadra per comprovar els efectes i les causes de l'explosió. A aquestes hores, l'establiment ja ha recuperat la normalitat, segons ha informat la policia local.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!