Imatge general de la plaça de la Immaculada Concepció. Google Maps
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
07-11-2017 18:04
La policia local de Vilanova ha detingut un home de 48 anys per una presumpta agressió que va tenir lloc el passat dijous. A les 20.36 hores la Policia Local va ser alertada d'un possible cas d'agressió sexual a la plaça de la Immaculada Concepció.
La trucada de diversos testimonis van informar que un home de 48 anys havia agredit sexualment una noia de 28 anys, tocant-li els pits i intentant fer-li un petó sense el seu consentiment, segons fonts policials. La jove va ser traslladada a les dependències policials per fer la corresponent denúncia i el presumpte agressor va ser detingut pels agents.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



