Quatre detinguts a Sant Pere de Ribes pel robatori d’un locutori de Cubelles. Ajt Sant Pere de Ribes
Redacció |
Sant Pere de Ribes
04-01-2018 12:53
La matinada de dimecres 3 de gener, la Policia Local de Sant Pere de Ribes va detenir a quatre persones, presumptament autors d’un robatori comès al municipi de Cubelles instants abans.
Els fets van ocórrer sobre les 4:50 de la matinada, quan una patrulla de la Policia Local de Ribes va aturar un vehicle que circulava a gran velocitat i no s’havia parat a un senyal d’STOP del carrer d’Agricultura, de Les Roquetes. Amb la col·laboració d’una patrulla de reforç que s’havia demanat, es va procedir a la identificació i escorcoll dels quatre ocupants del vehicle, localitzant 10 terminals de telefonia mòbil, 745 euros en bitllets, més de 50 euros en moneda fraccionària i altres elements que deixaven veure clarament que eren objectes d’algun robatori.
Els agents van utilitzar un dels mòbils que es trobava en marxa per trucar a un dels contactes d’aquest i així es van assabentar que el propietari havia deixat el seu telèfon el dia abans a un locutori de Cubelles per la seva reparació. Amb una nova trucada des d’un dels altres telèfons, es va contactar amb el propietari del locutori cubellenc, qui va poder comprovar que el seu establiment havia estat objecte d’un robatori amb força.
Va ser aleshores quan, juntament amb dues patrulles de Mossos d’Esquadra que van ser requerides, es va procedir a la detenció dels quatre joves d’edats entre 24 i 27 anys, tres dels quals tenen domicili habitual a Sant Pere de Ribes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!