Operació policial dels Mossos d'Esquadra contra un organització internacional dedicada al tràfic de drogues. Mossos d'Esquadra
ACN |
Sitges
24-01-2018 09:57
Els Mossos d'Esquadra duen a terme des d'aquest dimecres a la matinada una operació policial contra una organització internacional dedicada al tràfic de drogues, segons han informat fonts de la policia catalana. En el dispositiu policial, que s'ha iniciat a dos quarts de sis del matí i es desenvolupa simultàniament a Alemanya, els agents estan fent una vintena d'entrades i registres en domicilis de Barcelona i en municipis de la seva àrea metropolitana, com en una nau industrial de Ripollet, Castellbisbal, Martorell, Sant Boi de Llobregat i Santa Coloma de Cervelló. Concretament, l'organització internacional estaria dedicada al tràfic de marihuana, segons ha pogut saber l'ACN. L'operació es troba sota secret de sumari.
D'altra banda, el grup està relacionat amb un segrest a Sitges el passat mes de juny. Els Mossos d'Esquadra esperen fer diverses detencions al llarg de la jornada.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!