Ferit greu un home de 73 anys en partir un accident domèstic a Vilanova. EIX
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
07-03-2018 11:45
Un home de 73 anys ha resultat ferit de gravetat per una caiguda accidental a Vilanova. Dijous passat a les 16.40 hores la Policia Local i el servei d'emergències atenen un home que va precipitar-se de manera accidental, des d'una alçada de tres metres. L'home estava realitzant treballs sobre una estructura quan va perdre l'equilibri i va caure d'esquena. El ferit va haver de ser traslladat en helicòpter a l'Hospital de Bellvitge on es troba ingressat a causa d'una fractura a les vèrtebres de l'esquena.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!