Imatge de la rotonda de la C-31 a l'entrada de Cubelles des de Vilanova. Google Maps
Redacció |
Cubelles
27-08-2018 16:31
Un policia local de Cubelles ha resultat ferit lleu aquesta passada nit quan oferir assistència als implicats en un accident de trànsit a la C-31. Segons informa Ràdio Cubelles, l’agent estava redirigint el trànsit amb una llanterna mentre el seu company atenia els implicats en un xoc a l'espera dels Mossos d'Esquadra. Un conductor que circulava de Vilanova cap a Cubelles no ha vist l'agent que estava redigirint el trànsit amb una llanterna i l’ha atropellat. La topada li ha provocat ferides lleus i contusions.
Una ambulància ha traslladat l’agent a l’hospital comarcal de Sant Antoni on després de les cures no ha necessitat quedar-s’hi ingressat. La Policia Local i els Mossos d’Esquadra han obert diligències al conductor implicat en l’atropellament, que es va produir a quarts de dotze de la nit a tocar de la rotonda d’entrada des de Vilanova.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!