Redacció |
La Bisbal del Penedès
29-09-2018 10:18
El Banc d'Aliments de les Comarques de Tarragona nega les acusacions del govern de La Bisbal de repartir aliments caducats. De fet, en un comunicat, afirmen que 'en cap cas hem donat aliments caducats a cap entitat social. No ens podem responsabilitzar del temps que les entitats conserven els aliments als seus magatzems'.
Després del comunicat del govern de La Bisbal del Penedès acusant el Banc d'Aliments d'haver entregat aliments caducats al punt local de distribució d’aliments de l'Ajuntament, la institució ha mostrat el seu rebuig i indignació per la denúncia: "som molt contundents a l'afirmar que en cap cas hem donat aliments caducats a cap entitat social. No ens podem responsabilitzar del temps que les entitats conserven els aliments als seus magatzems".
El Banc d'Aliments puntualiza que s'ha de "distingir entre data de caducitat i data de consum preferent. La data de caducitat indica que un cop passada aquesta data l'aliment pot no ser apte per al consum humà. En canvi, un cop passada la data de consum preferent l'aliment segueix sent apte per al consum humà, tot i que pot haver perdut alguna propietat". En tot cas, els aliments rebuts a la Bisbal del Penedès i entregats per la Unió Europea tenen el seu propi sistema de distribució i control independent al Banc d'Aliments de les Comarques de Tarragona: "lamentem que a causa de les possibles desavinences polítiques a l'Ajuntament de la Bisbal del Penedès es traspassi la mala gestió a una entitat com la nostra que té més de 20 anys de dedicació voluntària als que més ho necessiten".
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



