En estat crític una noia de 19 anys que circulava asseguda al capó d’un cotxe al Vendrell. Policia local del Vendrel
ACN/ Gemma Sánchez |
El Vendrell
01-10-2018 16:20
Una noia de 19 anys i veïna de Bellvei es troba en estat crític després d’haver patit un accident de trànsit aquest diumenge a la nit quan circulava asseguda damunt el capó d’un cotxe per la urbanització Oasis del Vendrell. La jove va sortir projectada cap a l’asfalt quan el conductor va xocar contra un altre vehicle que hi havia estacionat al carrer i el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) la va traslladar a l’Hospital de Bellvitge en estat molt greu, si bé les darreres hores ha evolucionat a situació crítica. Fonts municipals han confirmat que el conductor, un jove també veí de Bellvei, no tenia carnet degut a la pèrdua de punts, ni tampoc disposava d’assegurança ni de l’ITV reglamentària.
L’home va donar positiu a la prova d’alcoholèmia amb un 1g/l i va ser detingut per un delicte contra la seguretat del trànsit. Aquest dilluns estava previst que passés a disposició judicial després d’haver passat la nit a les dependències de la Policia Local del Vendrell.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!