Robatori

La Policia Local de Vilafranca deté un home buscat per diversos robatoris amb violència

Es dona la circumstància que totes les víctimes dels seus robatoris violents eren menors d’edat

Al voltant de les 9.30h del passat dissabte 16 de novembre la Policia Local de Vilafranca va rebre una trucada informant que hi havia un home encaputxat a l’interior d’un turisme estacionat al c/ Cortina.

Dues patrulles de la Policia Local es van presentar al lloc immediatament i van identificar l’home trobant-li, entre d’altres coses, sis telèfon mòbils procedents de diversos robatoris comesos amb violència a diferents ciutats (Cornellà de Llobregat, Sant Sadurní d’Anoia, Gelida, etc.). També se li va intervenir una arma blanca que portava a l’interior del vehicle.

Es dona la circumstància que tots els robatoris violents denunciats havien estat realitzats a menors d’edat.

Alcoholèmies

En un altre ordre de coses la Policia Local ha denunciat durant el cap de setmana 5 alcoholèmies positives en observar conduccions irregulars. En tres d’aquests cinc casos les alcoholèmies eren tan elevades que es van instruir diligències judicials en ser considerades delictes contra la seguretat viària.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local