Alerta sanitària

La pandèmia tensiona els hospitals del Garraf i l'Alt Penedès: prop d'un centenar d'ingressats i 5 noves morts

El Consorci Sanitari confirma 72 pacients al Garraf i 23 a l'Alt Penedès

La segona onada de la pandèmia comença a tensionar els hospitals del Garraf i l'Alt Penedès. El Consorci Sanitari de l'Alt Penedès i Garraf ha comunicat aquest dilluns cinc noves morts a causa de la pandèmia de coronavirus en la darrera setmana i també ha notificat un increment destacat del nombre de pacients per la covid-19, que s'acosta al centenar. En total són 95 les persones ingressades per la covid-19 i pendents de confirmar el positiu: 72 pacients al Garraf i 23 a l'Alt Penedès .

Des de l'inici de la pandèmia, han mort 134 persones als hospitals del Garraf i l'Alt Penedès, que han donat l'alta mèdica 579 pacients en aquests mesos.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local