Nou incendi d’una casa abandonada, l’antic Acapulco de Sitges. Ajuntament de Sitges
Redacció |
Sitges
08-12-2020 10:48
L’antic edifici de l’Acapulco, avui una casa abandonada al Passeig de Vilanova, va tornar a patir un incendi diumenge a la nit, en un foc que es va apagar després d’una hora on hi van actuar cossos policials i cinc dotacions de bombers. A les 23.27h, un ciutadà va alertar la Policia Local de Sitges de l’incendi i a les 23.46h hi havia tres dotacions de bombers extingint el foc, a les quals se n’hi sumar dues més. A les 00.26h es va donar l’actuació per acabada, amb el foc extingit. En el moment de finalitzar l’operatiu, es desconeixien les causes de l’incendi.
El foc no va afectar cap persona, però la inspecció de l’edifici va deixar clar que hi ha risc d’ensorrament, de manera que la casa està precintada per la Policia local per evitar-ne l’accés. La possibilitat que alguna persona hagués pogut quedar atrapada pel foc era un supòsit que calia descartar, ja que un ciutadà havia advertit que dues o tres persones s’estaven a la casa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!