Imatge general del carrer Balmins. Google Maps
ACN |
Sitges
25-12-2020 19:38
Una persona ha resultat ferida lleu aquest migdia per la deflagració d'una estufa exterior a la planta baixa d'un local de tres plantes al carrer Balmins de Sitges, segons els Bombers. Els fets han tingut lloc cap a dos quarts de dues i la persona ha estat evacuada a un centre sanitari pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Dues dotacions dels Bombers han anat a l'indret però quan han arribat ja no hi havia flama. En una altra actuació, a tres quarts de quatre de la tarda a Badalona, els veïns d'un edifici del passatge Riu Llobregat han evacuat l'immoble per un incendi en un balcó. Ha cremat un arbre de Nadal, una bicicleta i un tendal de plàstic. Hi han treballat tres dotacions dels Bombers i cap persona ha resultat ferida.
A Sant Pol de Mar (Maresme), una fuita d'aigua exterior s'ha filtrat per parets, sostres i forjats de dues finques del carrer Riera. Els Bombers han estat avisats a les deu del matí. La filtració ha afectat la planta baixa i dues plantes on hi havia habitatges, un bar i un garatge. El cos d'emergències hi ha enviat tres dotacions, que han inspeccionat la zona. Els efectius s'han retirat un cop han constatat que no hi havia risc.
Finalment, cap a tres quarts de deu del matí al carrer Magnòlies de Sant Quirze del Vallès han caigut uns tres metres lineals d'un mur de 5 de llarg i 5 d'alçada que feia de tancament perimetral d'una finca. Els Bombers hi han enviat una dotació que ha sanejat i abalisat la zona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!