Accident de trànsit

Mor un home en una col·lisió frontal entre dos turismes a la N-340 a Castellet i la Gornal

La conductora del segon cotxe resulta ferida menys greu

Un home ha mort a primera hora d'aquest dimarts en una col·lisió frontal a la N-340, a Castellet i la Gornal, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. Els Mossos han rebut l'avís a les 5.03 hores per un sinistre al punt quilomètric 1.197 de la citada via. Per causes que encara s'estan investigant, dos turismes han topat frontalment i com a conseqüència ha mort el conductor d'un d'ells, J.A.R.J., de 55 anys i veí del Vendrell. La conductora de l'altre cotxe ha resultat ferida menys greus i ha estat traslladada a l'hospital Santa Tecla de Tarragona.
Arran de la incidència, s’han activat set patrulles dels Mossos, tres dotacions de Bombers, que han fet extracció del dos conductors i neteja de calçada; i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

La carretera s’ha tallat en tots dos sentits de la marxa fins a les 7.30 hores, quan s’ha pogut obrir un carril i habilitar pas alternatiu. A les 8.30 hores la via ha quedat totalment oberta.

Amb aquesta víctima, són 105 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a les carreteres interurbanes de Catalunya, segons dades provisionals.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local