Incivisme

La policia del Vendrell enxampa un menor fent destrosses a la zona escolar

La Regidoria d’Educació ja havia rebut informació de fets similars que s’havien produït amb anterioritat

La policia del Vendrell enxampa un menor fent destrosses a la zona escolar. Ajuntament del Vendrell

La policia del Vendrell enxampa un menor fent destrosses a la zona escolar. Ajuntament del Vendrell

<p> Aquest passat cap de setmana, a la zona escolar, una patrulla de la Policia Municipal del Vendrell va localitzar un menor que, presumptament, havia fet llançament de pedres a l’escola Àngels Garriga causant danys a un vidre d’aquest immoble públic.</p> <p> L’actuació s’emmarca en un operatiu de vigilància d’accions incíviques a tot el municipi. I, en el cas  de la zona escolar, per part de la Regidoria d’Educació ja s’havia rebut informació de fets similars que s’havien produït amb anterioritat.</p> <p> El menor és investigat com a presumpte autor d’aquest fets i se li van obrir diligències judicials abans de ser entregat als pares.</p>

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local