Redacció |
Barcelona
03-04-2021 09:52
El Departament de Salut té encara 17.450 cites vacants per vacunar persona d'entre 60 i 65 anys contra la covid-19. Són vaccins d'AstraZeneca, que formen part del lot de 168.000 dosis que han arribat aquest divendres a Catalunya. El Ministeri de Sanitat en va rebre ahir 1.056.500 i les ha repartit de matinada a totes les Comunitats Autònomes. Salut ha obert cites per a 110.000 vacunes aproximadament, i la resta les guarda per a segones dosis, en una estratègia que avançava dijous el secretari de Salut Pública, Josep Maria Argimon. El Departament ha obert punts de vacunació per vaccinar "el més ràpid possible" i per això vacunarà també "durant els festius". De moment hi ha 95.550 citacions per als pròxims dies.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!