Vacunes

Sant Marti Sarroca cedeix la Sala Polivalent per a la vacunació massiva

De moment han rebut la primera dosi unes seixanta persones major de 79 anys al municipi

Sant Marti Sarroca cedeix la Sala Polivalent per a la vacunació massiva . Ajt Sant Martí Sarroca

Sant Marti Sarroca cedeix la Sala Polivalent per a la vacunació massiva . Ajt Sant Martí Sarroca

La setmana passada, com a d'altres municipis, es va iniciar la vacunació massiva a Sant Martí Sarroca als majors de 79 anys. Des del Consultori Municipal se’ls està trucant per citar-los. Per poder tenir més espai i no interferir amb l’activitat ordinària del Consultori, l’Ajuntament ha accedit a habilitar la Sala Polivalent per a la vacunació. De moment han rebut la primera dosi unes seixanta persones d’aquesta franja d’edat. Durant aquesta setmana es continuarà citant les persones de més edat, s’anirà a les cases d’aquelles persones que no es puguin desplaçar i després s’avisarà els de 70 a 79 anys. Tots ells seran vacunats al propi municipi. Des del CAP ens recorden que no s’ha de trucar i que cal esperar la seva trucada que faran seguint el seu llistat per edats.

Paral·lelament, les persones entre 60 i 65 estan rebent aquests dies un SMS per ser citats a vacunar-se en algun indret de la comarca (principalment a Vilafranca o als Monjos). A causa de la complexitat logística, pot haver gent que encara no rebi el SMS, però des del CAP es demana paciència. També cal recordar que és una vacuna doble i després de 21 dies es tornarà a citar per a la segona dosi.

L’Ajuntament agraeix l’esforç de l’equip mèdic i la comprensió i col·laboració de la població. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local