Curs 2021/22

Sanitat planteja començar a vacunar joves d'entre 12 i 17 anys dues setmanes abans de l'inici de curs

Darias diu que traslladarà la proposta a la Comissió de Salut Pública

El Ministeri de Sanitat proposarà començar a vacunar els joves d'entre 12 i 17 anys dues setmanes abans de l'inici del curs escolar. Ho ha explicat aquest divendres al matí la ministra de Sanitat, Carolina Darias, en una entrevista a TVE. Darias ha explicat que Sanitat té "la idea que abans que comenci el curs escolar" s'hagi iniciat la vacunació d'adolescents i fixa com a horitzó donar el tret de sortida un parell de setmanes abans de l'inici del curs. La titular de Sanitat ha dit que traslladarà aquesta proposta a la Comissió de Salut Pública per després elevar-ho al Consell Interterritorial de Salut.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local