Foc forestal

Incendi al barranc del Fideuer de Sant Sadurní d'Anoia

ADF, Bombers i cossos policials han treballat aquest divendres al vespre en l'extinció del foc forestal

Incendi al barranc del Fideuer de Sant Sadurní d'Anoia. Ajt Sant Sadurní d'Anoia

Incendi al barranc del Fideuer de Sant Sadurní d'Anoia. Ajt Sant Sadurní d'Anoia

Els ADF Sant Sadurní, Torrelavit i Sant Quintí junt amb 3 dotacions de Bombers i cossos policials, han treballat aquest divendres al vespre en les tasques d'extinció d'un incendi al Barranc del Fideuer, el marge per sota la zona de Juvé i Camps. Des de l'Ajuntament han fet una crida a extremar la prudència en aquesta primavera tan seca i calurosa, sobretot ara que s'apropen les revetlles i l'estiu, així com que truqueu al 112 sempre que vegeu qualsevol columna de fum.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local