Les persones que donin positiu en un test a casa podran notificar-lo per telèfon a la farmàcia, que activarà el circuit. ACN
ACN |
Barcelona
03-01-2022 11:23
Les persones que donin positiu en un test d'antígens que s'hagin fet a casa (autodiagnòstic) podran notificar-lo per telèfon a la farmàcia, que activarà el circuit. Així, la farmàcia farà constar el resultat positiu de la covid-19 a la història clínica i això permetrà notificar els contactes estrets i tramitar la baixa laboral. La directora del Servei Català de la Salut, Gemma Craywinckel, ha anunciat la mesura davant de les altes incidències de casos de la sisena onada i ha remarcat que es posa en marxa amb caràcter temporal i complementari a les altres vies. D'entrada, la notificació es podrà fer a unes 1.300 farmàcies (la meitat de les oficines de Catalunya). Aquesta via està pensada per a persones asimptomàtiques o amb símptomes lleus.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!