Onada de fred

Activada la prealerta del pla Neucat per la possibilitat de nevades a partir de 200 metres d'altitud

La predicció no descarta que pugui caure neu, de matinada, arran de mar

Activada la prealerta del pla Neucat per la possibilitat de nevades a partir de 200 metres d'altitud. EIX

Activada la prealerta del pla Neucat per la possibilitat de nevades a partir de 200 metres d'altitud. EIX

Protecció Civil ha activat la fase de prealerta del pla d'emergències Neucat per la possibilitat que aquest dimarts hi hagi nevades a partir de 200 metres d'altitud a diferents punts de Catalunya. El Servei Meteorològic de Catalunya preveu que hi pugui haver gruixos superiors als dos centímetres. Alhora, les prediccions indiquen que de matinada podrà nevar, també, arran de mar a l'extrem nord-est del país. A partir de la tarda la cota pujarà fins als 800 metres, tret de la zona de Ponent i del terç sud de Catalunya.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local