ACN |
El Vendrell
23-11-2023 15:56
La circulació de trens de l'R4 ha quedat restablerta aquest migdia entre el Vendrell i l'Arboç després que s’hagi retirat un tren de mercaderies que s’havia avariat i que circulava per aquest tram. Una locomotora s’ha adreçat fins a la zona per poder remolcar el comboi que ha quedat aturat. A banda, la companyia ha gestionat un servei de transport alternatiu per carretera pels viatgers que vulguin desplaçar-se entre aquestes dues estacions. Els horaris dels trens s’aniran normalitzant progressivament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!