Rodalies

Una incidència entre Vilanova i Cunit provoca aturades i retards en els trens de les línies R2 Sud, R14, R15, R16 i R17

La incidència se suma a un altre tram afectat en aquestes línies per obres a l'estació de Sant Vicenç de Calders

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els trens de les línies de Rodalies R2 Sud, R14, R15, R16 i R17 poden romandre aturats i augmentar el temps de recorregut aquest dilluns a primera hora del matí a causa d’una incidència a la infraestructura entre les estacions de Vilanova i la Geltrú i Cunit, segons informa Renfe. Els tècnics d'Adif estan treballant en la solució de la incidència. A més d’aquesta incidència, en aquestes línies ja hi ha un tram afectat per unes obres a l'estació de Sant Vicenç de Calders i per les quals Renfe ha habilitat un servei alternatiu per carretera aquest dilluns i dimarts.

Concretament, segons informa Renfe per aquestes obres, els trens de l’R2 Sud comencen i acaben el recorregut a Cunit i els passatgers han d’arribar a Sant Vicenç de Calders en autobús, que fa parades intermèdies. Pel que fa a l’R14, R15, R16 i R17, el trajecte entre Cunit i Torredembarra es fa en servei alternatiu per carretera.

D’altra banda, aquestes obres a l’estació de Sant Vicenç de Calders també afecten l’R4: fins a les 2 del migdia, els trens comencen i acaben el recorregut a El Vendrell i també s'ha d'arribar al final de la línia en autobús. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local