Entre Plaça Catalunya i Arc de Triomf

Retards de mitja hora als trens de les línies R1, R3 i R4 per l'avaria d'un tren

El trena afectat ja ha estat retirat de la via i els combois recuperen la freqüència de pas de forma progressiva

Els trens de les línies R1, R3 i R4 han acumulat retards aquest dilluns al matí de més de mitja hora a causa de l'avaria d'un tren entre les estacions Plaça Catalunya i Arc de Triomf, segons ha indicat Renfe. La incidència s'ha produït cap a dos quarts d'onze del matí i durant més d'una hora els combois han circulat per via única en el punt de l'afectació. El tren avariat ja ha estat retirat de la via i els trens recuperen progressivament la freqüència de pas habitual, segons la companyia ferroviària.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local